16.04. Onneksi olkoon: Patrik, Jalo | Palaute

Haagan seurakunnan muskarit

Haagan seurakunta

02.05.2023, 10:38 /  päivitetty 16.11.2023, 13:53
Huopalahden kirkon muskareissa lauletaan, leikitään, soitetaan ja liikutaan yhdessä oman aikuisen kanssa. Muskaria aloittaessa on hyvä olla vähintään 6 kk ikäinen. Yhden muskarikerran pituus on puoli tuntia. Lukukausimaksu on 60 €. Muskarin ohjaajina toimivat Aino Spence ja Ulla Leivo.
Kolme iloista taaperoa osallistumassa muskariin, vanhemmat taustalla.

Huopalahden kirkon muskareissa lauletaan, leikitään, soitetaan ja liikutaan yhdessä oman aikuisen kanssa. Muskaria aloittaessa on hyvä olla vähintään 6 kk ikäinen. Lukukausimaksu on 60 € (sisarusalennus 50 %). Muskariopettajina toimivat Aino Spence ja Ulla Leivo.

Muskariryhmiä on maanantai-iltaisin ja tiistaiaamupäivisin. Syyskauden viimeinen muskari on 5.12.2023. Kevätkausi alkaa 8.1.2024.

Ilmoittautuminen muskarikaudelle 2023-2024 on ollut toukokuussa. Jos ryhmissä on tilaa, muskariin pääsee mainiosti mukaan kesken kauden. Vapaita paikkoja voi tiedustella ulla.leivo@evl.fi

Huopalahden kirkolla toimii myös ruotsinkielinen perhemuskari 0-5-vuotiaille torstaisin klo 10. Lisätietoja anne.koivula@evl.fi