20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Diakonian projektivirka

11.09.2019, 15:28 /  päivitetty 11.09.2019, 15:22
Pakilan seurakunnassa on avoinna määräaikainen diakonian projektivirka

Pakilan seurakunnassa on haettavana

DIAKONIAN PROJEKTIVIRKA (määräaikainen virka)

ajalle 1.1.-31.12.20.

Pakilan seurakunnassa työtä tehdään neljässä moniammatillisessa tiimissä. Työhön valittu tulee kuulumaan tiimiin, jossa hänen lisäkseen toimii diakoni, kaksi pappia ja kanttori.

Toivomme Sinulta kokemusta tapahtumien järjestämisestä, yhteistyökykyä ja valmiutta työskennellä yli tiimirajojen ja kokemusta vanhustyöstä. Kyky verkostoitua ja innostunut asenne ovat tärkeitä.

Tehtäviin kuuluvat ensisijaisesti kirkon virkistys- ja kulttuuritoiminnan kehittäminen vuoden 2020 toimintasuunnitelman mukaisesti, etsivä ja kokoava vanhustyö ja yhden rippikoululeirin ohjaajan tehtävät (kesällä 2020).

Valittavalta edellytetään piispainkokouksen hyväksymää diakonian virkaan kelpoistavaa tutkintoa,

Suomen evankelis-luterilaisen kirkon jäsenyyttä ja konfirmaatiota.

Palkkaus: vaativuusryhmä 503.

Haku kirkkoHR:n sähköisellä hakemuksella.

Hakemusten tulee olla perillä viimeistään ke 25.9. klo 16 mennessä.

Haastattelut järjestetään kutsutuille la 28.9. klo 11-14 välillä. Haastatteluaika ilmoitetaan haastatteluun kutsuttaville puhelimitse pe 27.9. aamupäivällä. Ota haastatteluun mukaasi tutkinto- ja työtodistukset.

Sijaisuudessa noudatamme 3 kuukauden koeaikaa. Valitun on esitettävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Lisätiedot ma 16.9. klo 10-13 vt. kirkkoherra Tiia Valve-Tuovinen p. 050 401 6173.