19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Koko Helsinki

100 Tähden kirkko

29.11.2017, 11:17 /  päivitetty 19.01.2018, 10:42

100-vuotisen Suomen kunniaksi Hyvän Paimenen kirkko täyttyy tähdistä. Tavoitteenamme on saada jouluaattoon mennessä 100 tähteä kirkkoamme koristamaan ja joulun viestiä toivottamaan.

100 Tähden kirkko

Meillä on unelma, jonka toteuttamiseen tarvitsemme juuri Sinua.

Tartu siis haasteeseen!

Sinä voit tuoda kirkkoon tähden. Tähti voi olla pieni, suuri, paperinen, metallinen, ikkunaan kiinnitettävä, roikkumaan laitettava, valaistu… Tähti saa olla tekijänsä näköinen.

Toivomme, että tähden mukana olisi jouluntoivotus. Muutama sana siitä, millaisia asioita haluaisit joulun aikana muille sanoa. Voit jättää viestisi allekirjoitettuna tai nimettömänä. Tähtien viestit julkaistaan facebook -sivullamme tai kirkkomme ikkunassa.

Lähde mukaan, tehdään yhdessä 100 tähden ennätys ja luodaan jouluiloa toinen toisillemme!

Ota yhteys Tiia Tuoviseen, jonka kanssa voit sopia yksityiskohdista ja aikatauluista.

Tiia Tuovinen tiia.tuovinen@evl.fi p. 050 4016173