19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Tervetuloa ekumeenisen rukousviikon Saavu-tilaisuuteen!

11.01.2018, 17:07

Milloin: Ke 24.1.2018 klo 17 – 19

Missä: Ortodoksiseurakunnan Myllypuron kappeli, os. Jauhokuja 3 B 2

Tutustumme sisarkirkkomme, ortodoksiseurakunnan toimintaan. Ohjelmassa ortodoksiseurakunnan pappi kertoo lyhyesti kirkon historiasta ja akatistoksesta ("hartaus").

Yhteinen kiitosakatistos, jonka jälkeen kahvi / teetarjoilua keskustelun merkeissä.

Tilaisuus pyritään järjestämään saavu-ohjelman mukaisesti esteettömäksi. Viittomakielen tulkkaus on varattu, samoin induktiokuuntelemisen mahdollisuus ja paikalla on myös avustajia. Näkövammaisille on myös kiitosakatistos pistekirjoituksella.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Päivi Korhonen ja Janne Rissanen ovat myös mukana, samoin Helsingin seurakuntien vammaistyön pappi Heli Ojalehto ja näkövammaistyön diakoniatyöntekijä Marja Leena Kallio.

Ortodoksiseurakunnan Myllypuron kappeli, Jauhokuja 3 B 2, sisäänkäynti Liikuntamyllyn parkkialueen puolelta