25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Uutisia seurakuntaneuvostosta

18.01.2023, 16:17
Tuomiokirkkoseurakunnan uudet luottamushenkilöt valitsivat Anna-Maria Soininvaaran seurakuntaneuvoston varapuheenjohtajaksi. Soininvaara toimii jatkossa myös kokousten puheenjohtajana.
uutisia seurakuntaneuvostosta

Anna-Maria Soininvaara toimii jatkossa kokousten puheenjohtajana, joten kirkkoherra Marja Heltelä luovutti nuijan hänelle.

Tuomiokirkkoseurakunnan seurakuntaneuvosto

Kuvassa neuvoston jäsenet Lari Ahokas, Hanna Murremäki, Jukka Leppilampi, Liisa-Maria Vopio-Pulkki, Juha-Pekka Hippi, Petri Laaksonen, Hanna Wass, kirkkoherra Marja Heltelä, Hilla Halla-aho, Anna-Maria Soininvaara, Otto Meri, Miriikka Laakkonen, Päivi Hirvelä, Pekka Reinikainen ja Mikael Jungner.

Kuvasta puuttuvat Seija Muurinen ja Salli Ahtiainen-Helanne.

Tuomiokirkon srkneuvosto

Seurakunnan uudet luottamushenkilöt ja uudet työntekijät siunataan tehtäviinsä Tuomiokirkon 171v. messussa 12.2.2023