20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Sovinnon päivä -konsertti Helatorstaina Senaatintorilla kello 15

08.05.2019, 07:02
Senaatintorilla järjestetään Sovinnon päivä -konsertti Helatorstaina kello 15. Konsertissa esiintyy muun muassa Marzi Nyman trio, Jukka Perko ja solisteina laulavat mm. Jukka Leppilampi ja Maria Ylipää. Konsertissa kuullaan myös puhettasovinnosta.
Kuva: Jani Laukkanen

Sovinnon kansanliike haastaa mukaan rakentamaan yhteistä kaupunkia, jossa rohkeasti puututaan konflikteihin ja halutaan elää sovinnossa eri tilanteissa. Meistä jokainen voi rakentaa lähiympäristöä, jossa lisätään ymmärrystä ja rauhaaeikä edistetä riitaa ja eripuraa.

Tule mukaan ja liity sovinnollisemman Suomen ja yhteiskunnan rakentamiseen yksilö-, yhteisö- ja kansakunnan tasolla, jossa nyt syntyy vastakkainasetteluja ja yhteisen hyvän löytyminen on vaikeaa.

Mukana artistit:

Marzi Nyman trio

Marzi Nyman, kitara, laulu

Anssi Nykänen, rummut

Harri Rantanen, basso

Solistit:

Jukka Leppilampi, laulu, kitara

Maria Ylipää, laulu

Tove Wingren, laulu

Jukka Perko, saksofoni

Antti Aaltonen, miksaus

Juontajat: