19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Tarvitsetko apua lapsen joululahjan hankkimiseen?

08.11.2022, 17:33
Hae tukea lapsen joululahjaan ma 14.11.2022 mennessä!
Rakenna joulupuu -logo, jossa kuusi ja lahjoja. Taustalla piirrettyjä punaisia joulukuusia.

Helsingin tuomiokirkkoseurakunnan alueella asuvat toimeentulotuella tai sen rajoilla elävät lapsiperheet voivat hakea lahjakortin saajaksi Rakenna Joulupuu -keräyksestä. Perhe voi saada yhden 40€ lahjakortin /lapsi. Otathan ajoissa yhteyttä oman asuinalueesi diakoniatyöntekijään perheesi taloustilanteen selvittämiseksi. Lahjakorttitoiveita kerätään 14.11.2022 saakka. Alta sekä seuraavan linkin takaa löytyvät seurakuntamme diakoniatyöntekijöiden yhteystiedot.

Eira, Punavuori, Suomenlinna sekä Ruoholahdesta kadut: Selkämerenkatu, Selkämerenpiha ja Laivapojankatu sekä Siltavuorenkatu ja –penger, Oikokatu ja Kristianinkatu
Diakoni Satu Luode p. 09 2340 6206, satu.luode@evl.fi

Kampin alue, osa keskustaa ja Ruoholahdesta kadut: Santakatu, Santakuja, Rusokkikuja ja Sinikaislankuja
Diakonissa Satu Ahonen p. 09 2340 6201, satu.ahonen@evl.fi