25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Perhekerhot ovat tauolla maaliskuun ajan

01.03.2021, 09:31
Kahvikuppi, jossa kuuma kahvi höyryää. Ympärillä sataa lumihiutaleita

Tuomiokirkkoseurakunnan perhekerhot pysyvät ainakin vielä maaliskuun ajan tauolla, mutta paljon kaikkea uutta on tulossa. Viikosta 6 alkaen Toivon aarteitten ja Tuomiokirkkoseurakunnan somekanavilla ollaan harjoiteltu yhdessä kanttori Annan kanssa lastenvirsiä. Helmikuun aikana toteutettiin myös perhekerhoja livelähetysten avulla, jonne voi tulla moikkaamaan perhekerhojen vetäjiä, Millaa ja Janettea. Nämä jatkuvat maaliskuun ajan kerran viikossa. Näistä kerromme lisää lähempänä ajankohtaa nettisivuillamme sekä Toivon aarteitten sivuilla.

Toivon aarteiden Facebook ja Instagram sivuja seuraamalla näet uusimmat tiedot tulevista tapahtumista ja ohjelmista perheille. Sivuilta löytyy myös hartauksia ja hauskaa puuhaa perheen pienimmille.

Facebook: Toivon aarteet

Instagram: toivonaarteet

Muistattehan, että me työntekijät olemme teitä varten. Jos haluatte jutella arjesta, perheestä, koronan tuomista haasteista tai mistä ikinä haluattekaan, voitte aina ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse.

Perhetyöntekijä Milla Kiiski p.0505605592 milla.kiiski@evl.fi

Lastenohjaaja Janette Lintula p.0504774471 janette.lintula@evl.fi