25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Lapset ja perheet

18.02.2020, 11:23
Seurakuntien lapsi- ja perhetoiminta tarjoaa kohtaamisen paikkoja monenlaisen kerhotoiminnan muodossa. Tuomiokirkkoseurakunnassa kerhoja on 3–6 -vuotiaille lapsille, ala-asteen eka- ja tokaluokkalaisille sekä vanhemmille tai hoitajille yhdessä lasten kanssa.
Äiti ja lapset raitiovaunupysäkillä

Vanhempana haluat antaa lapsellesi parasta mahdollista – hoivaa, lämpöä, turvallisuutta, tietoja ja taitoja. Kun tuot lapsesi kasteelle, saatat hänet seurakunnan yhteyteen. Se on hyvä perusta kristilliselle kasvatukselle.

Lapsen turvallinen suhde Jumalaan, Taivaan Isään, on suureen tarpeeseen, kun lapsi kohtaa pettymyksiä ja suruja. Oletko tullut ajatelleeksi, ettei lapsesi osaa käyttää tätä lapseussuhdettaan Jumalaan, ellei häntä siihen opasteta. Jo yhteinen iltarukous vanhemman kanssa opastaa tähän turvallisuuteen.Seurakuntana olemme luvanneet olla rinnallasi auttamassa lastasi kasvamaan turvalliseen Jumala-suhteeseen.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

"-- Jeesus sanoi heille: Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.--" (Markuksen evankeliumi, Uusi testamentti)