19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Lähetystyön tapahtumia

10.06.2016, 10:52

Tervetuloa mukaan tapahtumiin, joihin kaikkiin on vapaa pääsy. Katso tarkemmin class=" "
target="_blank">tapahtumakalenterista
. Kesä–elokuussa toiminnassa on taukoa.

Viikko-ohjelma

Ma–pe (arkipäivisin) Pappi on tavattavissa keskustelua ja rippiä varten klo 15–17 Tuomiokirkossa. Kesällä tiistaisin ja torstaisin.

Ke–pe Annankulma – Avoin olohuone. Kahvia, keskustelua, hartauksia. (suomi, myös englanti ja ranska). Yhteinen rukoushetki päivän aluksi ja lopuksi.

Ke klo 12–14, to klo 11–15, pe klo 9–12

Sunnuntaisin

Messu klo 10 Tuomiokirkossa (messuohjelma: suomi, ruotsi, saksia, venäjä, viro, unkari) ja Vanhassa kirkossa (messuohjelma englanniksi), Johanneksenkirkossa

Messu Ruoholahden kappelissa klo 12 (ei kesällä)

Messu Agricolan kirkossa klo 12 (vanha kaava)

Tuomasmessu klo 18 (kesäisin klo 19) Mikael Agricolan kirkossa. Simultaanitulkkaus englanniksi ja ruotsiksi. Rukouspalvelua englanniksi.

Maanantaisin

Family Club maanantaisin klo 10–12 Mikael Agricolan kirkossa (kielet: suomi ja englanti)

Päivärukous klo 12 Tuomiokirkossa

Ekumeeninen Luottamuksen rukoushetki maanantaisin klo 18 Tuomiokirkon kryptassa. Taizé-lauluja eri kielillä, raamatuntekstejä ja osa esirukousta englanniksi.

Tiistaisin

Diakoniaruokailu ti 12 Mikael Agricolan kirkon kryptassa, Tehtaankatu 23. Ateria maksaa euron.

Päivärukous klo 12 Tuomiokirkossa

Puhu suomea -keskusteluryhmä maahanmuuttajille (keski- ja jatkotaso) tiistaisin klo 14.30–16 Annankulmassa, Annankatu 14 D

Keskiviikkoisin

Aamumessu klo 8 Vanhassa kirkossa (Messuohjelma myös englanniksi).

Diakoniatyö (avoin kaikille seurakunnan alueella kirjoilla oleville ihmisille). Ajanvaraus ke 12–12.30 p. 09 2340 6200.

Annankulman avoin olohuone klo 12–14

Agricolamessu nuorille aikuisille ke klo 19 Mikael Agricolan kirkossa. Osa videomateriaaleista englanniksi. (ei kesällä)

Torstaisin

Annankulman avoin olohuone klo 11–14

Vanhan kirkon torstait klo 19

Viikkomessu Tuomiokirkossa klo 12. (Messuohjelma: suomi, ruotsi, saksia, venäjä, viro, unkari). Kirkon esitteitä 10 eri kielellä.

Perjantaisin

Annankulma klo 9–12

Lauantaisin

Iltakirkko Tuomiokirkossa klo 18. (Messuohjelma: suomi, ruotsi, saksia, venäjä, viro, unkari). Kirkon esitteitä löytyy monikielisenä.