19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Lähetystyö Tuomiokirkkoseurakunnassa

14.08.2020, 09:59

Lähetystyö on ilosanomasta kertomista sanoin ja teoin meillä ja muualla.

Toivon viesti tavoittaa monet maanalaiset seurakunnat, Medialähetysjärjestö Sanansaattajat

Lähetystyö näkyy eri työalojen toiminnassa ja messuissamme. Teemme lähetystyötä kirkon virallisten lähetysjärjestöjen kautta.

Seurakuntamme kannatuskohteet:

Medialähetys Sanansaattajat

Sat7 Pars -kanavan kautta tehtävä kristillinen medialähetystyö Kyproksella ja Lähi-idässä. Kanavalle tuotetaan persiankielisiä ohjelmia, joita katsotaan mm. Afganistanissa, Iranissa ja Tadžikistanissa.

Lisätietoa toiminnasta www.sansa.fi

Suomen Lähetysseura

Victoriajärven itäinen hiippakunta Tansaniassa

• Nyakaton raamattukoulu
  • Lapset ja nuoret
  • Evankeliumia saarille

Lokakuusta 2018 alkaen nimikkolähetteinämme Riitta ja Olkki Heino Victoriajärven itäisessä hiippakunnassa

Lisätietoa toiminnasta www.suomenlahetysseura.fi

Suomen Pipliaseura

Raamatunkäännöstyö nykyndongankielelle ja kwanjamankielelle Namibiassa

Lisätietoa toiminnasta www.piplia.fi

Voisitko sinä muistaa näitä kannatuskohteita esirukouksessa? Järjestämme seurakunnassa toimintaa, jolla tuetaan kansainvälistä työtä näissä kohteissa. Olet tervetullut mukaan toimintaan Lähetyksen tukiryhmään, joka rukoilee kannatuskohteidemme puolesta, järjestää tapahtumia ja kerää varoja lähetystyöhön.

Ylitse kaikkien rajojen sana on vietävä yhteinen. Kristuksen armo ja siunaus on meille elämä, pelastus. Joka päivä eteemme avautuvat uudet mahdollisuudet ja tiet. Sinä johdatat meitä maailmaan ja voimaa suot yhä uudestaan. Sinä kannat, sinä viet, sinä kannat, sinä viet. Virsi 429:3