20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Töölön seurakunta

Jaa muistosi 50-vuotiaasta Temppeliaukion kirkosta juhlakirjaa varten

17.06.2019, 11:37

Temppeliaukion kirkko täyttää syyskuussa 50 vuotta. Sen kunniaksi Töölön seurakunta julkaisee juhlakirjan, jossa laaja joukko erilaisia ihmisiä kertoo omasta suhteestaan Temppeliaukion kivikirkkoon.

Haluamme saada teokseen mukaan myös aivan tavallisen helsinkiläisten Temppeliaukio-muistoja ja -kokemuksia. Mitä kirkko on sinulle merkinnyt, mitä olet siellä kokenut, millaisia ihmisiä ja elämyksiä kohdannut? Oletko ollut mukana seurakunnan toiminnassa tai käynyt kirkossa konserteissa? Mitä kirkko on elämäsi eri vaiheissa sinulle merkinnyt?

Lähetä vapaamuotoinen muistelusi meille sähköpostiosoitteeseen temppeliaukiomuistelut@gmail.com, niin saatat saada sen kirjaan mukaan! Otamme muistoja vastaan 9.8.2019 saakka.