25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Töölön seurakunta

Lapset ja perheet

23.02.2018, 12:49

Tavoitteenamme on tukea kotien kristillistä kasvatusta ja tarjota perheille luonteva tie seurakuntayhteyteen.

Toimintaa alle kouluikäisille lapsille ja heidän vanhemmilleen

Järjestämme perhemessun muutamia kertoja vuodessa sekä erilaisia tapahtumia, kuten puuhapäiviä ja perheiltoja.

Töölön seurakunnan päiväkerhoryhmä kokoontuu maanantaista torstaihin. Kerho on suunnattu 3-5 vuotiaille lapsille. Ryhmän vapautuvat paikat täytetään keväisin kerhohaun yhteydessä. (ks. lisää)

Kaikki lapsiperheet ovat tervetulleita avoimeen perhekerhoon tiistaisin Temppeliaukion kirkon Takkahuoneeseen ja perjantaisin Töölön kirkon akkahuoneeseen. Avoin perhekerho ei edellytä ennakkoilmoittautumista ja se on perheille maksuton. (ks. lisää)

Musiikkileikkikoulu eli muskari tarjoaa lapsille kokemuksia ja elämyksiä musiikin maailmassa. Muskarit kokoontuvat keskiviikkoisin Temppeliaukion kirkon Takkahuoneessa. Ks. lisää musiikkityön alta. (ks. lisää)

Turvallisia iltapäiviä kouluikäisille

Koululaisten iltapäiväkerho, erilaiset harrastuskerhot, retket ja tapahtumat sekä leirit ovat loistavia paikkoja etsiä pyhän pilkahduksia ja oivaltaa uutta itsestään, upeista kavereista ja suurenmoisesta Jumalasta. Saat kasvaa tietäen, että et ole yksin!

Seurakunnan varhaisnuorisotyö Instagramissa