20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Tapanilan kirkko

Tapanilan kirkossa vietetään rentoja iltamessuja joka sunnuntai

Malmin seurakunta

02.02.2023, 13:46 /  päivitetty 11.04.2024, 09:58
Tapanilan iltamessut kutsuvat sunnuntaisin viideltä kuuntelemaan, hiljentymään, laulamaan ja rukoilemaan. Tyyli vaihtelee ja joukossa on monia erityismessuja, kuten hiljaisuuden messu. Jokaisessa messussa on jotakin ikiaikaista ja jotakin ainutkertaista. Tule ja ylläty iloisesti Tapanilassa!
iltamessut Tapanilan kirkolla Älä pelkää Malmin seurakunta kuvassa sininen taivas ja Tapanilan kirkon tornia vähän

Tapanilan kirkon iltamessut klo 17 ovat rentoja kaikenikäisten messuja. Kirkkosali muuntautuu kodikkaaksi tilaksi, jossa jokainen saa osallistua omalla tavallaan. Musiikkityylit ja instrumentit sekä liturginen perinne vaihtelee sunnuntaista toiseen. Messun jälkeen on iltatee.

Tapanilan kirkko tunnetaan nuorten Talolla-toiminnasta. Kerran kuussa siellä on myös seurakunnan kasvatuksen tiimin tai nuorten aikuisten kaikille toteuttama nuorekas iltakirkko, joka on saanut nimekseen Talon messu.

Vapaaehtoisvoimin tehdyt Valon messut jatkuvat tutulla paikallaan kuukauden toisena sunnuntaina. Pitkälti vapaaehtoisten toteuttama messu kerran kuussa. Musiikkia, rukousta, ehtoollista ja yhteyttä! Messun yhteydessä pyhäkoulu.