20.04. Grattis: Tindra, Arla | Respons
Hela Helsingfors

Sommarkyrka del 24: Följ med upp i Johanneskyrkans torn!

20.08.2020, 15:11
Vi i Johannes församling vill fortsätta erbjuda innehåll på webben för de som av olika orsaker inte kan delta i den fysiska verksamheten.
Bilden föreställer en vit bakgrund med texten Sommarkyrka del 24. I en gul ruta står det: Vår övervaktmästare Paul-Henrik tar oss med upp i Johanneskyrkans torn! Bredvid rutan finns en bild av Johanneskyrkans torn en solig sommardag.

I den här videon berättar vår övervaktmästare Paul-Henrik Roschier om hur Johanneskyrkan blev till. Vi får även följa med honom upp i kyrkans torn där utsikten är oslagbar!

Johanneskyrkan är öppen mån–lör kl. 12–17 och sön kl. 12–15. Välkommen att ta en titt på egen hand.

Är det något annat i Johanneskyrkan du vill se, eller något du undrar över? Ta gärna kontakt i så fall.