16.04. Grattis: Patrik, Patricia | Respons
Hela Helsingfors

Sommarkyrka del 2: Diakoniarbetarnas sommarhälsning

04.06.2020, 15:01 /  päivitetty 07.07.2020, 11:39
Vi i Johannes församling vill fortsätta erbjuda innehåll på webben för de som av olika orsaker inte kan delta i den fysiska verksamheten.
Diakoniarbetarna i Johannes församling

Del 2 av sommarkyrkan står diakoniarbetarna i vår församling för. Se deras sommarhälsning här!

Verksamheten kommer sakta men säkert igång igen efter en lång och osäker vår. Vi i Johannes församling vill ändå fortsätta erbjuda innehåll på webben för de som av olika orsaker inte kan delta i den fysiska verksamheten.

Varje söndag kl. 12 sänds en svenskspråkig gudstjänst från Helsingfors på Facebooksidan Kyrkan i Helsingfors. Johannes, Matteus och Petrus församling turas om med att strömma sina gudstjänster.

Förutom det kommer vi varje vecka dela med oss av andakter, poddavsnitt, pysselvideor, bloggtexter och mycket mer. Sommarkyrkan finns på vår hemsida, på Facebook och på Instagram.