25.04. Grattis: Markus, Mark, Marco | Respons
Hela Helsingfors

Gå på hockey med ditt fadderbarn - förmånliga fadderbiljetter här

30.10.2019, 13:00 /  päivitetty 30.10.2019, 13:05
Onsdagen den 20.11 är det möjligt för faddrar i sällskap med sitt fadderbarn att se matchen HIFK-Lukko till ett förmånligt pris. Församlingarna arrangerar årligen så kallade "Faddermatcher" för att främja faddrarnas kontakt till sina fadderbarn.
Isä-poika-retken kuva

Faddrar kan köpa två biljetter till priset av en endast HÄR.

Det förmånligare priset syns automatiskt när man väljer två biljetter ur kategorin 2-5.

Församlingarna finns på plats i Ishallen med olika spel och information om fadderskap och fostran. Evenemanget är en del av kyrkostyrelsens samarbetsprojekt som genomförs med frivilliga krafter. Församlingarna betalar inte extra för temamatcherna.

Nästa år arrangeras ett nationellt fadderspel när Jokerit möter Neftekhimik Nizhnekamsk i Böle ishall den 26.1.2020. Mera info senare.

Kontaktperson: Pauli Syrjö, 09 2340 2512 / pauli.syrjo@evl.fi