20.04. Grattis: Tindra, Arla | Respons
Hela Helsingfors

Video: De vackraste julsångerna – fyra allsångskonserter online

08.12.2020, 14:53 /  päivitetty 20.12.2020, 18:18
De älskade julsångerna har inte ställts in, välkommen och sjunga med oss online! Församlingarna strömmar flera allsångskonserter på nätet, varav en särskilt för barn och familjer. Konserterna är också tillgängliga en tid efteråt som videor på våra hemsidor, det krävs ingen inloggning för att se dem. Titta och sjung när det passar dig bäst!
De vackraste julsångerna 2018

Ifall du hör till en svenskspråkig församling i Helsingfors borde du få ett sånghäfte med De vackraste julsångerna på posten tillsammans med din Kyrkpressen. Sjung gärna med i sångerna!

Bakom "De vackraste julsångerna" står Finska Missionssällskapet. Läs mera om årets insamling på devackrastejulsangerna.fi

De vackraste julsångerna för hela familjen

tillsammans med Johannes församling. Medverkande: Maria Repo-Rostedt, Dag-Ulrik Almqvist, Eva Henricson m.fl.

De vackraste julsångerna från Matteuskyrkan

Medverkande: Juho Kankare, Daniela Strömsholm, Niels Burgmann, Popkören och kyrkokören.

De vackraste julsångerna från Johanneskyrkan

Medverkande: Mikael Busck-Nielsen, Dag-Ulrik Almqvist, Eva Henricson, Anna Maria Böckerman m.fl.‍

De vackraste julsångerna från Petruskyrkan.

Medverkande: Peter Hilli, Ronny Thylin m.fl.