19.04. Grattis: Bernt, Bernhard | Respons
Petrus församling

Anmäl dig nu till Ta tid för er två - en kurs för par

14.03.2018, 13:01 /  päivitetty 14.03.2018, 15:24
Kom med och bygg er parrelation stark. Kursen är till för par i alla livsskeden och ger tillfälle för er två att samtala om viktiga aspekter av er relation. Kursens upplägg förutsätter inte att ni pratar med andra par om era erfarenheter utan ni samtalar enbart sinsemellan.

‍‍Välkommen på kurs för par!

Under kursen får ni verktyg att skapa en god grund i förhållandet eller vidareutveckla en redan god relation. Kursen kan också vara värdefull för dem som upplever relationen ansträngd men i dessa fall kan ni behöva ytterligare stöd av en terapeut eller rådgivare. Kursens är lättillgänglig också för dig som inte är van med kyrkan eller som undrar om du kommer att passa in.

Läs mera om kursens upplägg på evenemangssidan (klicka) . Där får ni också information om hur ni anmäler er.