19.04. Grattis: Bernt, Bernhard | Respons
Johannes församling

Johannes musikstudio

28.03.2019, 13:35
Saknar ditt band en övningslokal? Funderar du och dina vänner på att starta ett band? Johannes församling har en välutrustad musikstudio för ungdomar på Högbergsgatan 10.
Mikrofon

Du kan anhålla om övningstid för ditt band. Tiderna är indelade så att varje band får ett pass på tre timmar. Vardagar kl. 16-19 och 19-22, samt veckoslut kl. 13-16, 16-19 pch 19-22. Ansökningsblanketter fås av Chrisu (christer.romberg@evl.fi).

Studion är inredd med allt ett musikband kan drömma om, och med högsta kvalitet och omsorg. Det ges en introduktion i hur tekniken fungerar då ett övningstillfälle bokats. Övningstillfällena är avgiftsfria, men det förväntas att bandet några gånger per år deltar i församlingens verksamhet för ungdomar.