20.04. Grattis: Tindra, Arla | Respons
Norra Haga kyrka

Helsinki-päivän akvarellimaalauskurssi

01.06.2016, 10:37

Helsinki-päivänä su 12.6. klo 14-17 akvarellimaalauskurssi Haagan Rhodopuistossa.

SUNNUNTAIMAALAREIDEN AKVARELLIKURSSI RHODOPUISTOSSA

Su 12.6. klo 14-17.

Kuvaus: Tule mukaan oppimaan helppo akvarellitekniikka joka ei vaadi esitaitoja. Kokoonnumme Hakavuoren kirkon (Tolarintie 1) aulassa Helsinki-päivänä klo 14 tervetuliaiskahvin merkeissä, maalauskurssi alkaa heti sen jälkeen seurakuntasalissa.

Opastettujen helppojen väriharjoitusten jälkeen siirrymme yhdessä ulos kävelymatkan päässä olevaan ihanaan kukkivaan Rhodopuistoon maalaamaan. Palaamme kirkolle juomaan mehua ja lopuksi teemme ryhmätyöskentelyä ja saamme toisiltamme kannustavaa kritiikkiä. Valmiit työt saa heti mukaansa tai halutessaan on mahdollista laittaa hyvä kiertämään ja lahjoittaa maalauksensa lähellä sijaitseville vanhainkodeille Helsinki-päivän tervehdyksenä.

Kurssi on kaksikielinen, opetusta voi saada sekä suomeksi että ruotsiksi. Maalauskurssi on ilmainen kurssimateriaaleineen, kaikki tarvikkeet löytyvät kurssipaikalta. Saat myös palettisi ja ohjeet mukaasi kurssin jälkeen jotta voit heti jatkaa maalaamista kotona.

Ota kurssille rennot vaatteet ja aurinkohattu, tule sellaisena kun olet!

Ilmaisliput: Kurssilla on rajoitettu osallistujamäärä. Ilmoittautuminen tapahtuu vain henkilökohtaisesti kurssinvetäjä Nelly Jurveliukselle - som även talar svenska - puhelimitse torstaina 9.6 klo 10-13 numeroon 09 45 87 541. Kurssille mahtuu ensimmäiset 14 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Huomioithan ettei puhelinvastaajaan voi jättää viestejä!

osoite: Tolarintie 1, 00400 Helsinki

Esteettömyys: Hakavuoren kirkkoon on esteetön kulku.

Saavutettavuus julkisella liikenteellä: bussi 40, 41 ja 43

Järjestäjä: Nelly Jurvelius ja Haagan seurakunta