25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute

Kiinnostaisiko aikuisten bänditoiminta?

13.11.2018, 00:05
Soitatko tai oletko joskus soittanut jotakin soitinta? Käynnistelemme Munkkiniemen seurakunnassa aikuisten bänditoimintaa, johon olet sydämellisesti tervetullut mukaan! Tässä on sinulle lämminhenkinen ja mahtava paikka päästä soittamaan toisten kanssa yhdessä! Voit tulla mukaan, soitit sitten bändisoittimia tai akustisia soittimia, ryhmä muokkautuu sen mukaan, ketä siinä on kulloinkin mukana! Tämä on ihana tilaisuus kokeilla seurakunnan bänditoimintaa matalalla kynnyksellä, voit tulla mukaan myös vain kokeilemaan! Ryhmää johtaa Munkkiniemen seurakunnan kanttori Senni Valtonen.
Senni Valtonen

Vuoden 2019 alusta alkaen bändi kokoontuu noin joka toinen viikko yhteisiin harjoituksiin. Koska toiminta on vasta käynnistymässä, voit vaikuttaa siihen, milloin ryhmän olisi hyvä kokoontua. Harjoittelemme kappaleita ja sovituksia aina seuraavaa soittotilaisuutta varten. Mukaan mahtuvat kaikentasoiset soittajat, tule siis mukaan, olit sitten jo pidempään soittanut, tai taitosi ruostuttanut, tai vähemmän soittanut, katsotaan mikä keitos tästä kaikesta syntyy!

Yhteystiedot:

Senni Valtonen, kanttori, Munkkiniemen seurakunta