24.04. Onneksi olkoon: Pertti, Altti, Albert | Palaute
Roihuvuoren seurakunta

Autetaan yhdessä Helsinkiin saapuneita ukrainalaisia

04.05.2022, 16:09 /  päivitetty 04.05.2022, 16:10

Helsinkiin on saapunut tuhansia ukrainalaisia turvaan kotimaassaan riehuvasta sodasta. Heidän joukossaan on paljon lapsia ja nuoria. He tarvitsevat täällä apua elämänsä alkuun saamiseen, kuten arjen järjestelyihin ja perusturvan luomiseen.

Nyt voit auttaa lahjoittamalla Kotimaanapu-hyväntekeväisyyspalvelun keräykseen, jonka tuotto käytetään Helsinkiin tulleiden ukrainalaisten hyväksi. Lahjoitusten avulla pystymme auttamaan heitä monipuolisesti ja konkreettisesti. Lahjoituksia käytetään mm. ruokaan, hygieniatuotteisiin, kodin tarvikkeisiin ja muuhun akuuttiin tarpeeseen.

Apua annetaan tilanteissa, joissa vastaanottorahaa ei vielä saa tai töitä ei ole. Lahjoituksesi menee perille Helsingin Ukraina-keskuksen ja Helsingin ev.lut. seurakuntien diakoniatyön kautta - lämmin kiitos tuestasi!

Autetaan yhdessä!

Lisätietoja ja keräys Kotimaanapu.fi-sivulla