24.04. Onneksi olkoon: Pertti, Altti, Albert | Palaute
Pitäjänmäen seurakunta

Ainutlaatuinen raamattuviikonloppu Pitäjänmäen kirkolla 6.-8.9.2019

19.08.2019, 19:31 /  päivitetty 18.10.2019, 19:31
48 luentoa, 35 opettajaa, Raamattu alusta loppuun 24 tunnissa. Tähän nonstop-tapahtumaan voi tulla lyhyeksikin aikaa tai käydä kuuntelemassa juuri haluamansa raamattuopetukset.

Tervetuloa ainutlaatuiseen raamattuviikonloppuun joko koko ajaksi tai osaksi aikaa! Vapaa pääsy.

Aikataulu: pe 6.9. klo 18-21, la 7.9. klo 9-21 ja su 8.9. klo 12-21. Raamatun jokainen kirja käydään läpi 20 minuutin luennolla. Opettajina toimivat Eero Junkkaala sekä Raamatunopetusakatemian kurssin käyneet Raamatun opettajat ja Pitäjänmäen seurakunnan työntekijät.

Koko raamattumaratoniin osallistuja saa luonnollisesti yhdessä viikonlopussa hyvän yleiskuvan koko Raamatun sanomasta. Luennot pidetään kirkossa ja niitä voi nähdä ja kunnnella myös seurakuntasalissa, jossa on koko viikonlopun ajan kahvitarjoilu ja iltapäivisin ruokailumahdollisuus. Runsas kristillisen kirjan myyntinäyttely.

Tapahtuman järjestäjinä ovat Raamatunopetusakatemia sekä Pitäjänmäen seurakunta, Kansan Raamattuseura, Suomen Raamattuopisto, Helsingin Kansanlähetys ja Raamatunlukijain liitto.

Viikonloppuun tulijoita kehotetaan käyttämään julkisia kulkuvälineitä, koska Pitäjänmäen kirkon (os. Turkismiehenkuja 4, 00370 Helsinki) lähistöllä on hyvin rajoitetusti parkkitilaa. Laajin pitkäaikainen parkkipaikka on Takkatiellä Pitäjänmäen aseman takana. Sieltä pääsee kirkolle radan ylittävää kävelysiltaa pitkin. A-junalta Pitäjänmäen asemalta ja bussipysäkiltä (mm. 39, 218, 235 ja 550) on muutaman minuutin kävelymatka.

Sunnuntaina 8.9. klo 10 messussa saarnaa kirkkoherra Arto Antturi ja 15.9. messussa Eero Junkkaala.

Käy tapahtuman facebook-sivulta katsomassa luennoitsijoiden kuvia ja ajatuksia.

Viikonlopun luento-ohjelma löytyy täältä.