19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Tule vapaaehtoiseksi

Malmin seurakunta

11.01.2024, 15:35
Kansainvälinen vastuu on yhteinen tehtävä.

Lähetystyössä voi olla mukana eri tavoin. Nimikkotyön tukemiseksi kerätään varoja. Tapahtumien ideoimiseen ja toteuttamiseen tarvitaan erilaisia ihmisiä.

Haluaisitko auttaa kahviloiden tai lounaiden järjestämisessä, tiedottamisessa, tehdä käsitöitä tai nikkaroida, leipoa tai vetää lähetyspiiriä?

M‍onikulttuurisessa työssä toimimme yhdessä maahanmuuttajien kanssa. Järjestämme kahviloita, kansainvälisiä nyyttäreitä ja retkiä. Vapaaehtoiset toimivat myös suomen kielen opettajina ja tukihenkilöinä.

Jokavuotisessa Yhteisvastuukeräyksessä autamme heikossa asemassa olevia ihmisryhmiä vuosittain valitussa ulkomaisessa kohteessa sekä Suomessa. Yhteisvastuukeräys järjestetään joka kevät.

Miten voisimme vielä paremmin tukea kirkon hyvää työtä maailmalla ja omassa ympäristössämme? Miten voisimme yhdessä toimia toinen toisemme parhaaksi lähellä ja kaukana? Miten tavoittaisimme vielä paremmin alueella asuvia, muualta tulleita naapureitamme?

Ideoidaan yhdessä.