25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Pakilan seurakunta

Vox Sonora - Pakilan seurakunnan oma kuoro

02.05.2023, 07:58
Vox Sonora on Pakilan seurakunnan oma kuoro. Kuoro harjoittelee Hyvän Paimenen kirkolla keskiviikkoisin klo 18.
Kuorolaisia istumassa kuorokorokkaalla punaisissa paidoissaan.

‍Pakilan kirkkokuoro on toiminut ansiokkaasti jo vuodesta 1978, vuodesta 1996 lähtien nimellä Vox Sonora. Kuorossa on kolmisenkymmentä laulajaa ja nykyisenä johtajana toimii kanttori Ari Häyrinen.

Kuoro osallistuu säännöllisesti seurakunnan jumalanpalveluksiin sekä järjestää omia konsertteja. Vox Sonora tekee myös esiintymismatkoja sekä kotimaassa että ulkomaille. Ohjelmisto on kuorolla hyvin monipuolista sisältäen sekä koti- että ulkomaista musiikkia pienistä teoksista suuriin teoksiin monilta eri säveltäjiltä.

Vox Sonora harjoittelee Hyvän Paimenen kirkolla, Pakilassa, keskiviikkoisin klo 18-21, kesällä pidetään taukoa. Uusia laulajia otetaan mukaan.