20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Paavalin seurakunta

Terapeuttisen kirjoittamisen ryhmä - ilmoittaudu mukaan 5.1.2022 mennessä!

21.12.2021, 14:26 /  päivitetty 28.12.2021, 15:33
Ilmoittautumiset sähköpostitse 5.1.2022 mennessä ryhmän ohjaajalle: julia.virkkunen@humak.fi.

Talvipäiväkirja - terapeuttisen kirjoittamisen ryhmä aikuisille

Ryhmä järjestetään Paavalinkirkolla tiistaisin klo 13–15 alkaen. Ilmoittautumiset sähköpostitse 5.1.2022 mennessä julia.virkkunen@humak.fi.

HUOM! Ryhmän alkaminen viivästyy vallitsevien koronarajoituksien vuoksi: seurakuntien ryhmätoiminta on tauolla 17.1. asti. Uusi päivämäärä ryhmän aloitukselle ilmoitetaan tammikuussa.

Kynän avulla voi kannatella itseään läpi talven kohti kevään valoa. Joskus siitä, mistä on vaikea puhua, voi olla helpompi kirjoittaa.

Terapeuttisen kirjoittamisen ryhmässä pohditaan omaa elämää kirjoittamalla ja keskustellaan yhdessä ajatuksista, joita omat ja toisten sanat herättävät. Ajatuksiaan saa sanoittaa rauhassa, mutta sitä ei tarvitse tehdä yksin. Tekstejä luetaan ääneen, mutta kaikkea ei tarvitse jakaa.

Ryhmässä ei opetella kirjoittamaan paremmin eikä kenenkään tekstejä arvostella. Aiempaa kokemusta kirjoittamisesta ei tarvita. Riittää että kynä pysyy kädessä!

Ryhmää ohjaava Julia Virkkunen on esikoiskirjailija, joka opiskelee kirjallisuusterapia- ja sanataideohjaajaksi sekä yhteisöpedagogiksi.