25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute

Paavalinkirkko 90 vuotta

30.12.2020, 14:47 /  päivitetty 08.01.2021, 12:52
Kuva Paavalinkirkon sisältä

Vuosi 2021 on Paavalinkirkon juhlavuosi, sillä se täyttää 90 vuotta. Vuoden aikana Paavalinkirkossa järjestetään erilaisia tilaisuuksia ja tapahtumia joko paikan päällä tai verkon välityksellä striimaten riippuen vallitsevasta korona-tilanteesta ja siihen liittyvistä rajoituksista.

A‍stuessasi sisään Paavalinkirkkoon ulko-oven kahvassa ovat uskoa, toivoa ja rakkautta kuvaavat risti, ankkuri ja palava sydän. Paavalinkirkossa on nähtävissä paljon erilaisia yksityiskohtia ja mielenkiintoista historiaa. Alla olevien linkkien kautta pääset tutustumaan kirkon historiaan ja tekemään virtuaalikierroksen kirkossa

Tutustu Paavalinkirkon historiaan

Virtuaalinen kierros Paavalinkirkossa

Paavalinkirkossa on järjestetty myös sen 90-vuotisen historian aikana lukuisia tilaisuuksia, tapahtumia ja toimituksia. Haluaisitko sinäkin järjestää kirkossa ikimuistoisen hetken?

Tutustu Paavalinkirkon tiloihin

Paavalinkirkon henkilökunta on aina sinua varten ja voit kääntyä puoleemme asiassa kuin asiassa.

Tutustu Paavalinkirkon työntekijöihin