16.04. Onneksi olkoon: Patrik, Jalo | Palaute
Paavalin seurakunta

Paavalinkirkko - Stadin helmi

26.01.2021, 10:49 /  päivitetty 26.01.2021, 11:28
Paavalinkirkko toivottaa tervetulleeksi Helsinkiin kolmelta isolta valtaväylältä. Kirkon sisustuksessa toistuvat helmet. Niitä löytyy kirkon katosta, seinämiltä ja alttariosasta.

Paavalinkirkko – Stadin helmi avaa sinulle historiansa Jorma Parviaisen kirjoittaman saman nimisen teoksen kautta.

Teos on jaettu kahteen osaan tässä uutisessa. Ensimmäisessä osassa pääset tutustumaan Paavalinkirkon syntyyn sekä kirkon muotoon. Toinen osa teoksesta vie sinut kirkon ulkoasun esittelyn jälkeen kirkon sisätilojen mielenkiintoisiin yksityiskohtiin.

Stadin helmi toivottaa sinut tervetulleeksi 90 vuotta vanhan historiansa pariin!

Paavalinkirkon historia osa 1

Paavalinkirkon historia osa 2

Paavalinkirkko - Stadin helmi teoksen tekstin on kirjoittanut Jorma Parviainen. Kuvat ovat Paavalin seurakunnan kuva-arkistosta sekä Jorma Parviaisen omaa materiaalia. Graaffinen suunnitelusta vastaa Rik Poppius / Mainostoimisto Poppius & Co Oy. Julkaisija on Paavalin seurakunta 2011. Toinen, korjattu painos.

Uutisesta puuttuu teoksen osa "Kirkonmäeltä".