25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Paavalin seurakunta

Lasten ja perheiden toiminta Paavalin seurakunnassa

08.03.2022, 09:55 /  päivitetty 08.03.2022, 09:58
Lasten ja perheiden viikkotoiminta kokoontuu taas normaalisti paikan päällä. Viikkotoiminnassa on vielä tilaa, joten tule mukaan!

Pikku Paavalit -pyhäkoulu keskiviikkoisin klo 17.45–18.45.

Tule mukaan Pikku Paavalit -pyhäkouluryhmään! Ryhmä on kaikille yli 3-vuotiaille ja kokoontuu Paavalinkirkon päiväkerhotilassa.

Ohjelmassa yhteinen kynttilähetki, leikkiä, laulua ja pientä iltapalaa. Pyhis toteutuu kuuden kerran jaksona, jonka aikana harjoitellaan pieni esitys 10.4. pidettävään Palmusunnuntain perhemessuun.

Odottavien teehuone keskiviikkoisin klo 17–18.30.

Esikoistaan odottavien teehuone, josta saa myös kahvia :) Iloa ja rentoutta odotusaikaan, ryhmään voit liittyä missä vaiheessa odotusta vain. Vapaata keskustelua ja odotukseen liittyviä aiheita. Maksuton. Kokoontumiset viikoittain. Ilmoittautumiset: tuija.heinonen@evl.fi

Paavalin perhekahvila torstaisin klo 9–11

Lapsille on leikkitilaa ja aikuisille keskusteluseuraa. Voit tulla silloin, kun sinulle sopii. Kahvilaan ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Paavalin seurakunnan nuorisotilassa. Tervetuloa!

Vallilan perheaamu tiistaisin klo 10–11

Vallilan leikkipuiston sisätiloissa (Kangasalantie 11) yhteistyössä leikkipuisto Vallilan kanssa. Mukava aamun aloitus, tule yhdessä lapsen kanssa. Yhdessä tekemistä ja leikkitilaa lapselle.

Lisätietoa toiminnasta Lapset ja perheet -sivulta ja Facebookista Paavalin seurakunnan lapset ja perheet.