19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Ilmastomessu

03.10.2019, 13:13 /  päivitetty 03.10.2019, 13:09

Ilmastomessu

Tule mukaan ilmastomessuun, joka järjestetään Paavalin kirkossa sunnuntaina 13.10. klo 10. Messu haastaa toimimaan ilmastonmuutosta vastaan, luonnon ja ihmisen puolesta. Messu on osa koko syksyn kestävää kampanjaa, jonka avulla herätellään kymmenen ilmastoteon avulla pohtimaan luonnon hyvinvointia, ilmastonmuutoksen torjuntaa ja ihmisen vastuuta. Messussa saarnaa Suvimarja Rannankari-Norjanen. Mukana messussa ovat myös Suomen Lähetysseuran Katja Tynkkynen ja Hanna Hokka. Heitä haastattelee kirkkoherra Kari Kanala. Aiheena on Suomen Lähetysseuran tekemä konkreettinen työ Ympäristöpankin kautta.

Messu toteutetaan yhteistyössä Suomen Lähetysseuran kanssa.

Kolehtirahat ohjataan Ympäristöpankin kautta juuri sinne, missä apua kipeimmin tarvitaan. Lue lisää: www.ilmastopankki.fi

Tervetuloa messuun ja kantamaan vastuuta ympäristön puolesta!