24.04. Onneksi olkoon: Pertti, Altti, Albert | Palaute
Paavalin seurakunta

Huhtikuussa mahdollisuus syödä hyvin ja kerätä rahaa Yhteisvastuulle

06.04.2021, 12:47

Meillä Paavalissa on tulossa iso ruokatempaus, jossa keräämme rahaa tämän vuotiselle Yhteisvastuukeräykselle. Tässä tempauksessa kuka tahansa voi tilata ruokia itselleen ennalta annetun ohjeen ja ruokalistan mukaan.

Ruokapäivät ovat tiistaina:

13.4. ja 20.4. ja 27.4.

Ruokia voi tilata sähköpostilla tuuli.aitolehti@evl.fi edelliseen sunnuntaihin klo 22 saakka, eli tilausten ajankohdat ovat:

ti 13.4. tilaukset viimeistään su 11.4. klo 22

ti 20.4. tilaukset viimeistään su 18.4. klo 22

ti 27.4. tilaukset viimeistään su 25.4. klo 22

Ruokatilaukset noudetaan Paavalinkirkon sisäpihalta, seurakuntasalin oven ja kirkon sivuoven välisestä katoksesta klo 16-17 tiistaina 13.4. ja 20.4. ja 27.4.

Tilauksen voi maksaa Mobile Paylla, tilisiirrolla tai käteisellä ja rahat menevät lyhentämättömänä Yhteisvastuukeräykselle. Maksuohjeen saa tilausvahvistuksen yhteydessä.

Miten toimit, kun haluat tilata ruokaa? Katso Facebookista ruokalista ja tee tilaus sähköpostilla tuuli.aitolehti@evl.fi. Saat vastausviestissä tilausvahvistuksen ja maksuohjeen. Nouda ruoka sovitusti noutopäivänä klo 16-17.

Mitä ruokia on tarjolla? Joka viikko on tarjolla salaatteja (7,50€ annos), keittoa (5€ annos) ja laatikkoruokaa (5€ annos) sekä sämpylöitä (5€ / 6 kpl) tai munkkeja (5€ / 2 kpl ja 10€ / 5 kpl). Muita ruokia paitsi salaattia voi myös pakastaa ja käyttää myöhemmin. Jääkaapissa ruuat säilyvät hyvänä noin 2-3 päivää. Salaatti on hyvä syödä samana tai seuraavana päivänä.

Ruokatempauksessa on mukana ja ruuat sekä reseptit on suunnitellut Paavalin pappi Tuuli Aitolehti ja mukana on mahtavasti kahdeksan vapaaehtoista kokkaajaa / ruuan jakajaa.

Ruokalistat julkaistaan Paavalin seurakunnan Facebook-sivulla 5.4.2021.

Linkki Facebook-sivulle

Paavalin seurakunnan Facebook-sivu