20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Paavalin seurakunta

Hautajaiset - Paavalin seurakunta

29.04.2020, 15:10
Oletko menettänyt läheisesi? Ota yhteyttä, niin autamme sinua.
hautajaiset paavali 2020

Suru koskettaa. Osanottomme.

Seurakunnan pappi siunaa läheisesi ja auttaa surutyössä. Pappi tulee siitä seurakunnasta, johon vainaja viimeksi kuului tai jonka alueella hän asui.

Mikäli tarvitset siunauspaikaksi Paavalinkirkkoa tai muistotilaisuuden pitopaikaksi seurakuntakotia, ota yhteyttä.

Pappi ottaa omaisiin yhteyttä ennen siunausta sopiakseen siunauskeskustelun ajasta ja paikasta. Siunaava pappi on valmis osallistumaan myös muistotilaisuuteen. Pyynnön tästä voi tehdä varatessa siunausaikaa tai siunauskeskustelussa.

Siunaamista seuraavana sunnuntaina poisnukkuneiden nimet luetaan messun yhteydessä Paavalinkirkossa. Samalla seurakunta muistaa esirukouksin omaisia. Muistamisen suhteen voi esittää myös oman toivomuksensa.