23.04. Onneksi olkoon: Jyrki, Yrjö, Jyri, Jori, Jiri, Yrjänä | Palaute
Paavalinkirkko

Millaista on olla kesätöissä Paavalin seurakunnassa?

09.07.2019, 10:21 /  päivitetty 09.07.2019, 10:20

Paavalin seurakunnassa työskentelee tällä hetkellä kesätöissä kahden viikon jaksoissa upeita nuoria. Alla viime viikolla kesätyönsä päättäneen Elliotin tunnelmia työskentelystä Paavalissa.

"Hei, Olen Elliot ja olin kesätöissä paavalinseurakunnassa 24.6-5.7. Työtehtäviini kuului somen päivittäminen, diakonia työntekijöiden avustaminen ja sillan vahtina olemista.

Kivointa oli ehkä yhden videoprojektin kuvaaminen ja leikkaaminen, sillä sain aika vapaat kädet miten teen sen ja uskon että siitä tuli hyvä. Ei siitä video projektista enempää vaan käy katsomassa se paavalinseurakunnan youtube kanavalta.

Paavalinseurakunnassa työskentely oli mukavaa kun osa työntekijöistä on isostoiminnan kautta tuttuja ja samoin paavalinkirkon tilat ovat tuttuja. Työilmapiiri on mukava ja rento. Vastuun saaminen tuntui hyvältä sillä tiesin että joku pystyi luottamaan minuun.

Tulin paavalinseurakuntaa kesä töihin koska haku ilmoituksessa ollut työnkuva sopi hyvin minulle ja muutenkin paavalin seurakunta on minulle tuttu paikka."

Kiitos Elliotiolle!