25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Paavalinkirkko

Hae mukaan pyhäkouluohjaajaksi

06.09.2022, 16:05
Oletko motivoitunut toimimaan lasten parissa? Tule mukaan toteuttamaan Paavalin seurakunnan pyhäkouluja. Lähetä hakemus sähköpostitse syyskuun loppuun mennessä.
Kuvasta pienestä vaaleasta pojasta

Tule mukaan tiimiin ideoimaan ja toteuttamaan elämyksellisiä pyhäkouluja. Pyhäkoulutyössä on mahdollista hyödyntää uusinta tietoa ja menetelmiä mm. kristillisen varhaiskasvatuksen saralta.

Voit olla esimerkiksi teologian tai sosiaali- ja kasvatusalan opiskelija tai muu alasta kiinnostunut. Hakijalta toivomme ennen kaikkea motivoitunutta ja innostunutta asennetta lasten parissa toimimiseen sekä sitoutumista koko lukuvuoden ajaksi (syyskuu 2022-toukokuu 2023) kahteen-neljään kertaan kuukaudessa (keskiviikkoisin). Pyhäkouluohjaajan on oltava ev.lut.kirkon jäsen ja hänen on esitettävä rikosrekisteriote (Laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä (504/2002)).

Paavalin seurakunnassa toimii tällä hetkellä pyhäkoulu Paavalinkirkolla keskiviikkoisin klo 17.45–18.45. Pyhäkoulua ohjataan pareittain. Pyhäkoulussa käy kerrallaan keskimäärin 6-10 lasta ja iältään he ovat noin 3–7-vuotaita. Pyhäkoulun ohjaamisesta maksetaan palkkio 10€/h tai 15€/1,5h. Perehdytämme ja koulutamme kaikki ohjaajat! Pyhäkoulun ohjaaminen on positiivinen asia myös CV:ssä, jos tavoittelee seurakunta- tai kasvatusalan töitä.

Lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, viimeistään 30.9. mennessä osoitteeseen: tuija.heinonen@evl.fi