18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute
Paavalinkirkko

Uusia ja perinteisiä musiikkisarjoja

06.08.2019, 10:53
Elokuussa elämme kesän ja syksyn välimaastossa. Se näkyy myös konserttitarjonnassa. Kesän konserttisarjoissa on viimeiset esiintymiset.

Musiikkia kesäillassa -konsertti

ke 7.8. Karunan museokirkossa

Seurasaaren ulkomuseon alueella sijaitsevaa Karunan museokirkkoa pääsee ihailemaan sisältäpäin, kun Kamarikuoro SonorEnsemble laulaa siellä keskiviikkona 7.8. kello 18 Musiikkia kesäillassa -konsertissa. Kuoroa johtaa Hanna Remes. Konserttiin on vapaa pääsy.

Karunan kirkon tarkempi osoite on Seurasaaren ulkomuseo, Seurasaari, 00250 Helsinki.

Uudenlainen kesäklubikonsepti PopPaavali starttaa Paavalinkirkon sisäpihalla

Tervetuloa nauttimaan Paavalinkirkon sisäpihan intiimistä tunnelmasta, hienosta livemusasta ja tiskijukkien lämmittävistä seteistä neljänä loppukesän torstai-iltana kello 18–22. Tapahtumiin on vapaa pääsy. Ota omat eväät, piknik-viltti, ystäviä ja pimeneviin alkuiltoihin sopiva moodi mukaan!

To 8.8.

Klo 18.30 esiintyy Elsi Sloan & Hyvät Ihmiset.

Klo 19.30 vuorossa on Viitasen Piia soolona.

Disc jockeynä toimivat Nancy Imatra sekä ValoAntti.

To 22.8.

Klo 19.00 esiintyy Asa & Band.

Disc jockeynä toimivat Rasmoose sekä Polarsoul.

To 29.8.

Klo 19.00 esiintyy Ghost World.

Disc jockeynä toimii John Wayne.

To 5.9.

Klo 19.00 esiintyy The Holy.

Disc jockeynä toimivat Pastori Kanalan Pyhäkoulu sekä Nancy Imatra.

Paavalinkirkon osoite on Sammatintie 5, 00550 Helsinki.

Lisätietoa koko sarjasta Facebookissa.

Kesäkonsertti

to 8.8. Pitäjänmäen kirkossa

Sellisti ja laulaja Seeli Toivio konsertoi yhdessä harpisti Marleene Puuseppin kanssa torstaina 8.8. kello 13 Pitäjänmäen kirkossa. Kesäkonserttiin on vapaa pääsy. Konsertin jälkeen voi istahtaa vielä kahvikupposelle.

Helsingin Urkukesä jatkuu 22.8. saakka

Helsingin Urkukesän konsertit jatkuvat elokuun 22. päivään saakka Helsingin keskustan kirkoissa. Helsingin tuomiokirkossa konsertteja järjestetään sunnuntaisin kello 20.

Su 4.8. konsertoi japanilainen urkuri Keiko Inoue. Hän soittaa teoksia säveltäjiltä Zipoli, Walther, Böhm, Mendelssohn-Bartholdy, Takemitsu, Bartók ja Hakim. Vapaa pääsy, ohjelma 10 e.

Su 11.8. konsertoi saksalainen urkuri Beate Rux-Voll. Vapaa pääsy, ohjelma 10 e.

Su 18.8. iltakonsertissa laulaa Helsingin tuomiokirkon poikakuoro Cantores Minores johtajanaan Hannu Norjanen. Urkuja soittaa Markus Malmgren. Vapaa pääsy, ohjelma 10 e.

Lisätietoa Urkukesän sivuilta.