25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Paavalinkirkko

Uusia perhekerhoja

05.12.2016, 15:09 /  päivitetty 10.01.2017, 17:13

Keväällä käynnistyy uusi avoin perhekerho tiistaiaamuisin klo 10-11.30 Paavalinkirkon nuortentilassa. Merja Korpelan vetämään kerhoon ovat tervetulleita kaikki alle kouluikäiset lapset aikuisen kanssa. Tiistai-iltapäivisin klo 12.30 aloittaa Merja uuden Sylivauvat-ryhmän ensimmäisen lapsen saaneille äideille ja vauvoille. Ryhmät käynnistyvät 10.1. Ryhmät ovat ilmaisia eikä niihin tarvitse ilmoittautua.

class=" "

Perhekerho

Tule juomaan kuppi kahvia muiden pikkulapsiperheiden seurassa. Lapsille on leikkitilaa, aikuisille keskusteluseuraa. Yhteinen kynttilähetki ohjaajan pitämänä kerhon lopuksi, n. klo 11.15. Tulkaa kun teille sopii!

Ohjaajana Merja Korpela, lisätiedot Mona Juntuselta.

class=" "

Sylivauvat-vertaisryhmä

Sylivauvat on perhekerho, joka on tarkoitettu ensimmäisen lapsen saaneille äideille ja heidän vauvoilleen. Se kokoontuu tiistaisin klo 12.30-14 Paavalinkirkon yläsalissa.

Ryhmä on vertaisryhmä, jossa keskustellaan uuden elämäntilanteen herättämistä kysymyksistä ja kokemuksista. Käsiteltyjä teemoja ovat äidin identiteetti, suhde vauvaan ja vauva-arki sekä suhde muihin ihmisiin. Keskiössä ovat äidin tunteet ja tarpeet. Välillä keskustelun lisäksi tehdään jotain yhdessä, esimerkiksi harjoitellaan vauvahierontaa tai jumpataan. Kerhossa myös kahvitellaan, lauletaan, leikitään sekä pidetään pieni hartaushetki.

Ryhmää vetää Merja Korpela.

Lisätietoja antaa: Niina Pihlajamaa, niina.pihlajamaa@evl.fi