18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute
Oulunkylän seurakunta

Yhteisöravintola Maunulaan

21.09.2020, 14:52 /  päivitetty 21.09.2020, 14:55
Anna Hiekkataipaleen potretti. Vieressä sinisellä taustalla sininen teksti: Syödään yhdessä! Päällä valkoinen ympyrä jonka sisällä MAunulan kirkon kuva sekä teksti: Pannarikahvila torstaisin tammikuusta 2021 alkaen.

Tammikuussa 2021 Maunulan kirkossa aloittaa torstaisin kokoontuva yhteisökahvila tai –ravintola, jonka toimintaa koordinoi Oulunkylän seurakunnan diakoni Anna Hiekkataipale. Toiminnan suunnittelu alkaa nyt, ja tähän kutsutaan mukaan kaikki Maunulan asukkaat ja toimijat.

Tavoitteena on tehdä yhteisöruokailusta alueensa näköinen, onhan Maunula elävä, uniikki osa seurakuntaa ja kaupunkia. Työnimenä on aiemmin käytetty Pannarikahvilaa, mutta syksyn aikana on mahdollista miettiä konseptia uusiksi. Anna luonnehtii omaa rooliaan seuraavasti:

”Vapaaehtoiset ovat kaiken yhteisötoiminnan kulmakivi, työntekijän rooli on vain kutsua koolle ja pitää huolta."

Vapaaehtoiseksi on jokainen tervetullut omista lähtökohdistaan. Tule mukaan omalla osaamisellasi, vapaaehtoistehtävät muovautuvat sen mukaan.

Ilmoittaudu mukaan lähettämällä sähköpostia Annalle!