19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Oulunkylän seurakunta

Tervetuloa yhteiseen ruokapöytään - kevään 2019 ruokailut

16.01.2019, 16:43 /  päivitetty 05.03.2019, 17:42
Useimmilla Helsingin kirkoilla pääsee syömään maksutta tai pikkurahalla. Ruokailut ovat kaikille avoimia.

Useimmilla Helsingin kirkoilla pääsee syömään yhdessä muiden kanssa - tervetuloa! Uusimpina paikkoina joukkoon ovat tulleet Meilahden ja Pitäjänmäen kirkot. Monissa paikoissa ruokaa pääsee myös laittamaan yhdessä muiden kanssa, näin esimerkiksi Mikael Agricolan kirkolla, Alppilassa, Pitäjänmäessä ja Vuosaaressa.

Hävikkiruokaa jaetaan Hermannin diakoniatalolla (ma ja to), Paavalinkirkolla (ti) ja Viikin kirkolla (ma) samoin kuin Myllypuron elintarvikejakelussa (ma-pe). Lisäksi monilla kirkoilla on jaossa lahjoitusleipää ja -pullaa.

Löydät seuraavat Helsingin seurakuntien ruokailut hakutoiminnolla. Toiminnolla voit hakea ruokailuja myös esim. tietystä paikasta tai ajanjaksolta. Mikael Agricolan kirkon Soppasunnuntaista löydät lisätietoa Tuomasmessun sivuilta.

Tiedot on koottu myös tulostettavaan esitteeseen (pdf).