20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Seurakuntavaalien ennakkoäänestys Oulunkylän seurakunnassa

18.10.2022, 11:48 /  päivitetty 18.10.2022, 11:51
Kuvassa violetilla pohjalla teksti

Seurakuntavaalien ennakkoäänestys on käynnissä 8.–12.11.2022. Äänestämällä olet vaikuttamassa seurakuntasi ja kirkon tulevaisuuteen. Alta löydät äänestyspaikat Oulunkylän seurakunnan alueella. Voit äänestää ennakkoon missä tahansa ennakkoäänestyspaikassa riippumatta siitä, missä päin Suomea asut. Muista ottaa henkilöllisyystodistus mukaan.

Helsingissä on näiden lisäksi useita ennakkoäänestyspaikkoja ympäri kaupunkia muun muassa useassa kauppakeskuksessa. Kaikki Helsingin ennakkoäänestyspaikat löydät tästä uutisesta.

Varsinainen vaalipäivä on sunnuntaina 20.11.2022. Varsinaisena vaalipäivänä voit äänestää ainoastaan oman seurakuntasi äänestyspaikassa. Oulunkylän seurakuntalaisille se on Oulunkylän kirkko osoitteessa Teinintie 10.

Sopivan ehdokkaan löytämisessä auttaa seurakuntavaalien vaalikone.