20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Myllypuron kirkko

Musica per Tempus -konsertti Myllypuron kirkossa

Herttoniemen seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli16.06.2024 klo 18:00 - 19:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliMyllypuron kirkko, Neulapadontie 12, 00920 Helsinki Käyntiosoite Myllynsiipi 10. Parkkipaikka Tuulimyllyntien päässä.

Júlia Mušáková, viulu ja Kamil El-Ahmadieh, piano. Mozart, Bach, Tsaikovski, Rajter, Smetana.

Slovakiassa syntynyt ja opiskellut Júlia Mušáková on Helsingin filharmonisen orkesterin jäsen, sooloviulisti ja kamarimuusikko. Hän valmistui myös Sibelius-Akatemiasta 2022. Hän on esiintynyt lukuisten suomalaisten ja slovakialaisten orkesterien solistina ja esittänyt kamarimusiikkia useissa maissa.

Pianisti Kamil El-Ahmadiev on myös Slovakiasta, missä hän opiskeli Brnossa. Parhaillaan hän suorittaa loppututkintoa Sibelius-Akatemiassa. Hän on myös soittanut useissa kamarimusiikkikokoonpanoissa sekä osallistunut lukuisiin pianokilpailuhin.

Vapaa pääsy, tervetuloa!