25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Munkkivuoren kirkko

Pappilan Hätävara

01.12.2017, 19:36

Pastori Sinikka Peltohaka on jäämässä eläkkeelle ja hänen lähtösaarnaansa voi tulla kuuntelemaan loppiaisena 6.1. klo 11 Munkkiniemen kirkkoon. Joulun ajan hän on jo pääosin lomailemassa.

Joulukuuksi ja alkuvuoteen 2018 meitä tulee auttamaan tuttu kasvo pastori Katariina Wirta.

Katariina aloitti seurakuntapastorin sijaisena 1.12.2017 ja häntä voi tulla kuuntelemaan ja tapaamaan jo Hoosiannakirkkoon 3.12. 1.adventtisunnuntain messuun Munkkivuoren kirkkoon klo 11 ja messun jälkeen kirkkokahville.

Katariina on iloisena aloittamassa töitä näin joulun alla ja on kiva saada hänet osaksi joukkoamme. Katariina on tehnyt useampia sijaisuuksia Munkkiniemen seurakunnassa ja hän kutsuukin itseään leikillisesti Pappilan Hätävaraksi. Hän kertoo, että on aikanaan aloittanut papin virassa Sinikka Peltohaan sijaisena 1988 ja nyt Sinikan jäädessä eläkkeelle, hän jälleen tulee vähän vastaavaan tehtävään. Katariina asuu alueella ja tuntee oikein hyvin Munkin seudun ja seurakunnan työn täällä.