16.04. Onneksi olkoon: Patrik, Jalo | Palaute
Munkkivuoren kirkko

Onko sinulla aikaa ja halu tehdä hyvää?

23.09.2018, 17:53
Raamatussa seurakunta on yhteisö, jossa kaikki palvelevat toisiaan. Jokaisella on jotakin annettavaa. Sinulla on lahjoja; erilaista osaamista, taitoja ja kykyjä, jotka olet Jumalalta saanut. Seurakunnassa on monenlaisia tehtäviä, joissa voit palvella lahjoillasi. Palvelemalla seurakunnassa voit elää todeksi seurakuntayhteyttä ja saat mahdollisuuden hengelliseen kasvuun.

Tervetuloa rakentamaan omaa seurakuntaasi ja Kristuksen kirkkoa!
logo

Voit osallistua toimintaan lyhyen aikaa, kertaluonteisesti tai voit tulla mukaan pitkäkestoiseen, säännölliseen toimintaan. Saat tehtäviisi perehdytystä, koulutusta ja muuta tukea. Jokaisesta tehtävästä on vastuussa joku seurakunnan työntekijöistä.

Tietoa tarjolla olevista tehtävistä löydät Vapaaehtoistoiminnan esitteestä. Jos kiinnostuit tai sinulla on jokin oma idea minkä haluaisit toteuttaa ole hyvä ja tule kertomaan siitä meille työntekijöille. Yhdessä voimme miettiä miten voit toteuttaa kutsumustasi seurakunnassa.