25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Munkkiniemen seurakunta

Perheneuvontaan voi varata yhden kertakäynnin verkossa

11.02.2020, 14:34
Tunnin sessiossa voi saada apuja seuraavaan askeleeseen.
Kuvassa siluetti naisesta ja miehestä.

Perheneuvontaan joutuu tavallisesti odottamaan hyvän tovin, mutta nyt perheneuvontaan on mahdollista varata kerta-aika ilman pitkää jonotusta. Tunnin keskustelu perheneuvojan kanssa auttaa selkiyttämään ajatuksia ja pohtimaan, miten edetä.

Varaa kertaluonteinen keskusteluaika Helsingin seurakuntayhtymän sähköisestä asiointipalvelusta

Tapaamiset ovat Töölön seurakunnan Fokus-tilassa kauppakeskus Triplassa Pasilassa, 5. kerros. Palvelu on maksuton eikä edellytä kirkkoon kuulumista.

Arviointitapaamisessa perheneuvojan kanssa on mahdollista jäsentää omaa elämäntilannetta ja pohtia, miten omaa henkistä hyvinvointia voisi edistää. Voit tulla yksin, puolison tai perheen kanssa – juuri sillä kokoonpanolla, mikä tuntuu tarpeelliselta.

Muut kuin kertaluonteiset arviointiajat varataan ajanvarauksen kautta, puh. 09 2340 2555.