24.04. Onneksi olkoon: Pertti, Altti, Albert | Palaute
Munkkiniemen seurakunta

Munkkiniemen seurakunnan kirkkoherra jää eläkkeelle

14.08.2020, 14:08 /  päivitetty 03.09.2020, 09:48
Munkkiniemen seurakunnassa on käynnistymässä uuden kirkkoherran haku. Leo Glad on ilmoittanut jäävänsä eläkkeelle. Hän on parhaillaan lomalla ja jää pois tehtävästään 1.2.2021 alkaen. Loman aikana kirkkoherran viransijaisena toimii Tarja Frilander.
henkilökuva

Munkkiniemen seurakunnan seurakuntaneuvosto on pyytänyt Helsingin tuomiokapitulilta, että kirkkoherra valitaan välillisellä vaalilla. Se tarkoittaa, että kirkkoherran valitsisi seurakuntaneuvosto. Tuomiokapituli käsittelee pyyntöä näillä näkymin kokouksessaan 16.9.

Kirkkoherran valinnan viestintää varten on perustettu erillinen blogisivusto munkinkirkkoherra.wordpress.com. Sen tarkoitus on avata valintaprosessia, tarjota mahdollisuus keskustelulle sekä esitellä ehdokkaita, kunhan ne ovat selvillä.

Oletko kiinnostunut hakemaan kirkkoherraksi Munkkiniemen seurakuntaan? Voit lukea täältä lisää tietoa seurakunnastamme.