20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Munkkiniemen seurakunta

Munkan kulmalta -blogi

29.12.2017, 16:54 /  päivitetty 29.12.2017, 16:58

Munkkiniemen seurakunnan uusi yhteisöllinen mediakanava avautuu uuden vuoden kynnyksellä. Seurakuntalaiset, ja joskus seurakunnan työntekijätkin, kirjoittavat tässä "Munkan kulmalta" -blogissa ajatuksiaan uskosta ja elämästä omista näkökulmistaan.
Ensimmäinen kirjoittaja on Erkki Wuori ja vuoden vaihtuessa mietteitään kirjoittaa 22-vuotias Aura Castrén. Olehan kuulolla ja laita seurantaan!

Ajatus seurakunnan omasta blogista on itänyt jo jonkin aikaa, mutta vasta nyt alkaa tapahtua. Blogilla on vakikirjoittajien lisäksi sellaisia kirjoittajia, jotka kirjoittavat vain satunnaisesti tai vaikka vain kerran. Jos sinulla on ajatuksia, mietteitä, runo tai rohkaisu, jonka haluaisit jakaa blogissa, ota yhteyttä tarja.frilander@evl.fi tai munkkiniemi.srk@evl.fi.

class=" "
target="_blank">Munkan kulmalta