19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

VIIKKOTOIMINTA KEVÄT 2023

Avoimet perhekerhot Munkkiniemen kirkolla

maanantaisin klo 9.30-11.30 ja keskiviikkoisin klo 15 -16.30

kerhokausi 9.1.–15.5.2023 (ei 10.4. 5.4., 1.5.)

Avoimiin perhekerhoihin ovat tervetulleita kaikenikäiset lapset yhdessä oman aikuisen kanssa!

Kerhoissa vietetään aikaa yhdessä, leikitään, lauletaan, musisoidaan ja askarrellaan. Tarjolla on seuraa niin lapsille kuin aikuisillekin sekä kahvia, teetä ja pientä purtavaa. Kerhoissa opetellaan myös rauhoittumaan ja hiljentymään yhdessä pienen hartaus- ja lauluhetken muodossa.

Lisätietoja: Leena Eronen, etunimi.sukunimi@evl.fi

Ensilapsikerho Munkkiniemen kirkolla

maanantaisin 15-16.30

kerhokausi 9.1. – 15.5.2023 (ei 10.4.,1.5.)

Ensilapsikerho on ekavauvaperheiden oma kohtaamispaikka.

Tervetuloa alle vuoden ikäisten vauvojen vanhemmat ja lastaan odottavat! Tule mukaan tapaamaan muita samassa elämäntilanteessa olevia, hengähdä hetki seurassa ja tuuleta ajatuksia ja tunteita. Tarjolla kahvia, teetä ja pientä purtavaa. Kerhon lopuksi pieni lauluhetki vauvalauluineen.

Lisätietoja: Leena Eronen, etunimi.sukunimi@evl.fi

LuontoPäiväkerho Munkkiniemen kirkolla

tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 9-11.30

LuontoPäiväkerhoon ovat tervetulleita 2–5-vuotiaat lapset ilman vanhempaa. Kerhoa ohjaavat lapsityön/varhaiskasvatuksen ammattilaiset. Päiväkerhoon ilmoittaudutaan ilmoittautumisaikana. Kevätkauden 2023 kerho on täynnä, mutta avoimia paikkoja voi tiedustella Rauna Mannermaalta: etunimi.sukunimi@evl.fi.

LuontoPäiväkerhon syyskauden 2023 ilmoittautuminen alkaa 3.4.2023. Huomaathan, että päiväkerhopaikkaa voi hakea kaksi vuotta täyttäneille lapsille.

LuontoPäiväkerhossa leikitään, opetellaan toimimaan muiden saman ikäisten kanssa, askarrellaan, musisoidaan, liikutaan, syödään omia terveellisiä eväitä, tutustutaan Raamatun kertomuksiin sekä harjoitellaan rauhoittumista ja hiljentymistä kynttilän syttyessä. Myös vapaaseen leikkiin jää aikaa. Kerran viikossa retkeillään lähiluonnossa.