19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Munkkiniemen seurakunta

Diakonia

30.05.2018, 22:01

Diakoniatyön tarkoituksena on kristilliseen rakkauteen perustuvan avun antaminen erityisesti niille, joiden hätä on suurin ja joita ei muilla tavoin auteta. Seurakunnan ja sen jäsenten tulee pyrkiä eheyttämään elämää ja lievittämään kärsimystä sekä antamaan apua jokaiselle apua tarvitsevalle.

Diakoniatyö on ihmisen vierellä kulkemista, elämän ilojen ja surujen jakamista sekä taloudellisissa asioissa auttamista. Jos koet tarvitsevasi juttuseuraa tai muunlaista apua elämässä, niin ota rohkeasti yhteyttä. Olemme sinua varten!

Päivystävä pappi p. 09 2340 5102
Diakoniapäivystys ti ja to klo 10-11 p. 09 2340 5118

Diakoniatyön toimintaa Munkinseudulla

• Rukouspalvelua
  • Olohuone
  • Eläkeläisten kahvihetki
  • Keskiviikkokahvit
  • Sanan äärellä
  • Merimieskirkkopiiri
  • Raamattupiiri
  • Sururyhmä
  • Tuolijumppa
  • Valo arkeen -ryhmä

Munkkiniemen seurakunnassa on vuosina 2016-2018 käynnissä Helsingin seurakuntayhtymän rahoittama projekti "Yksinäisyyden ja syrjäytymisen ehkäiseminen diakonisessa vanhustyössä".
Projektissa käytetään uusia tapoja (mm. ikäryhmäsoitot) ikäihmisten tavoittamiseen. Kohderyhmänä ovat erityisesti yli 90-vuotiaat sekä yksinasuvat yli 85-vuotiaat miehet. Projektityöntekijänä toimii diakoni Heli Erkkilä heli.erkkila@evl.fi p.09-2340 5158.