20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Mikaelin seurakunta

Uuden Mikaelin seurakunnan valitsijayhdistykset 2022

20.06.2022, 17:37 /  päivitetty 22.08.2022, 17:17
Seurakuntavaalien ehdokkaaksi haluava liittyy ensin valitsijayhdistykseen. Vaaleissa äänestetään valitsijayhdistysten listoilta sopivaa henkilöä. Ensimmäinen valitsijayhdistys on perustettu
teksti seurakuntavaalit, uskottu, toivottu, rakastettu. taustalla  4 kirkkoa, sinivihreäpohja, valkoiset tekstit ja kuvat

Uuden Mikaelin asialla -valitsijayhdistys

Kiinnostaako kehittää uuttaa yhdistynyttä Mikaelin seurakuntaa vuoden 2023 alusta? Ryhdy ehdokkaaksi seurakuntavaaleihin syksyllä 2022!

Olemme perustamassa Uuden Mikaelin asialla – valitsijayhdistystä, joka on sitoutumaton kaikkiin taustaryhmiin, niin poliittisiin kuin hengellisiin.

Valitsijayhdistyksen, eli tutummin listan, tavoitteena on koota seurakuntalaiset rakentamaan vuoden 2023 aloittavaa uutta seurakuntaa.

Toivomme saavamme listalle väkeä maantieteellisesti eri puolilta nykyisiä seurakuntia, eri ikäryhmistä ja eri taustoista.

Listan perustajissa on kummankin vanhan seurakunnan seurakuntaneuvostojen varapuheenjohtajat, mikä kuvaa halua yhdistää kahden seurakunnan vahvat toiminnot.

Jos olet kiinnostunut ehdokkuudesta, ota rohkeasti yhteyttä:

Riikka Nenonen 044 218 4344 nenonen.riikka@gmail.com

Ami Lainela 050 311 1319 amilainela@gmail.com

Valitsijayhdistys suunnitteilla?

Valitsijayhdistyksen perustamiseen tarvitaan vähintään 10 seurakunnan äänioikeutettua jäsentä. (ikä 16 tai enemmän, kirkon jäsen)

Saat tarvittavat asiakirjat seurakunnan kirkkoherranvirastosta. Valitsijayhdistysten perustamisasiakirjat on toimitettava Helsingin Mikaelin seurakunnan kirkkoherranvirastoon viimeistään 15.9.2022 klo 16.