20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Mikaelin seurakunta

Mikaelin seurakunnan kouluikäisten tapahtumat keväällä 2022

30.06.2021, 10:43 /  päivitetty 13.01.2022, 13:16
Kouluikäisille on tiedossa tekemistä talvilomalle ja vipinää viikonloppuihin. Jatka lukemista!
Valkoisella pohjalla piirroskuva Mini-Mikael hahmosta pitelemässä käsissään kynttilää. Teksti:

Mikäli koronarajoitukset vaikuttavat toiminnan toteutumiseen, ilmoitamme siitä täällä ja viestillä ilmoittautuneille.

Yö kirkossa 4.-6.-luokkalaisille 12.2. klo 12 — 13.2. klo 10 Mikaelinkirkolla

Tuuliko tuo on, mikä täällä vinkuu? Entäs tuo narina, mistä se kuuluu? Uskallatko yöpyä kirkossa? Teemme retken lähitienoille, puuhailemme ja yövymme kirkolla ja syömme toki välillä. Hintaan sisältyy päivän ohjelma, ruokailut, matkat retkikohteeseen julkisilla, retkikohteen maksut ja tapaturmavakuutus. Hinta 15€/lapsi, ilmoittautuminen tästä linkistä 30.1. mennessä.

Talviloman päiväleiri 1.-3.-luokkalaisille Mikaelinkirkolla 21.-25.2. klo 9-14

Mukavaa tekemistä lomapäiviin; leikimme, askartelemme, ulkoilemme, seikkailemme, hiljennymme ja ruokailemme. Hinta 40€/lapsi. Ilmoittautuminen tästä linkistä15.2. mennessä.

Kevätleiri Lohirannassa to 14.- la 16.4.

Leirillä ehtii saada uusia ystäviä, syödä paljon, leikkiä, ulkoilla, laulaa ja hiljentyä hartauksiin. Leiri on kaikille 1.-6.-luokkalaisille. Hinta 40€/lapsi. Ilmoittautuminen tästä linkistä 30.3. mennessä. Leireilyä on mahdollista jatkaa perheleirillä vanhempien ja sisarusten tai vaikka mummin tai kummin kanssa! (Erillinen ilmoittautuminen vaaditaan.)

Pääsiäisen perheleiri Lohirannassa la 16.- ma 18.4.

Lähtekää leirille koko perhe! Hämmästelemme yhdessä pääsiäisen ihmettä. Nauti jonkun toisen valmistamasta ruuasta, virkisty ulkoillen ja rentoudu saunassa. Hinta 40€/aikuinen ja yli 5-vuotias lapsi, 10€/ 1-4-vuotias, 0€/ alle 1-vuotias lapsi. Hinta sisältää bussikuljetukset, leiriohjelman, ruokailut, majoituksen ja tapaturmavakuutuksen. Ilmoittautuminen tästä linkistä 30.3. mennessä.

Perheretki Tampereelle la 28.5. Vapriikki ja Amazing Tampere -kaupunkiseikkailu

Hinta 35€/aikuinen, 3-14v. 20€/lapsi. Hinta sisältää bussikyydin, pääsymaksut Vapriikkiin, lounaan ja ohjatun kaupunkiseikkailun. Retki tehdään yhteistyössä Vartiokylän seurakunnan kanssa. Ilmoittautuminen tästä linkistä 12.5. mennessä.

Tule mukaan!

Mikäli ilmoittaudut ensimmäistä kertaa, järjestelmämme vaatii vahvan tunnistautumisen. Varaathan siis pankkitunnukset esille. Mikäli sinulle on jo tunnukset, tarvitsee sinun vain kirjautua sisään. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä prime.tuki-helsinki@evl.fi.